Men...

Om jag igår hade inspiration och vilja att göra något men saknade energin så är det idag tvärt om. Efter en hel natts sömn borde jag vara utvilad och energisk men jag har ingen lust.
Massa saker står på kö att utföras och jag känner inte för att göra något alls... suck

-föreläsning i kursen jag inte har någon lust att gå
-hästar behöver kollas till och eventuellt matas lite
-enterträff med bolagsformer ikväll. Borde ha klar en 30 sek presentation av mitt företag till dess...
-kurslitteratur i projektsledning ska läsas
-någon form av träning borde verkligen genomföras efter helgens bilande


vart börjar man om inget känns kul & motiverande?
Ska fundera på saken ett tag...

Edit 14.22: Plockade handflatestora kantareller med Liten och tog hand om ett viktigt telefonsamtal liggandes på Mellans rygg. Stor börjar bli hungrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback