Hösthemma

Nu är min sommar definitivt slut.
Budapestresan blev inte riktigt så lyckad som jag hoppas på men gav istället massor av uppslag till andra saker. Och jag knöt en viktig affärskontakt med en grottutrustningstillverkare. Väntar med spänning på hans hela prislista så jag kan få igång verksamheten.

Har insett att jag kommer behöva någon som fixar en snygg webshop åt mig eftersom jag inte har tid eller lust att göra det själv. Just nu sitter jag och funderar på om jag ska abonnera på någon tjänst eller hur jag ska göra. Det är en djungel där ute...
Ingen som är riktigt bra på webdesign?

Strax efter landningen i fredags körde jag ner till Kalmar för att sova under Ölandsbron och sedan äta rötter och göra upp eld utan tändstickor i 3 timmar innan det var dax att åka hem igen och jobba. 19 timmar i bilen totalt den här helgen.

Kalmarkurs ett, Avancerat friluftsliv sommar, innehåller massa smarta överlevnadsövningar och avslutas med en helg helt på naturens villkor. Vi ska "överleva" på det ätliga vi hittar i naturen, rena vårt eget vatten och sova i ett hemmabyggt vinsskydd. Spännande!

Men fram till dess ska jag förbättra mina ledaregenskaper i projektledning. Har hittat 3 av 5 kursböcker så det är bara att sätta igång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback