Det Stora Avslöjandet

Jag har varit lite hemlighetsfull den senaste tiden. Har man verkligen velat ta reda på vad jag pysslar med så har det inte varit omöjligt men nu tänker jag iaf göra det offentligt.

*trumvirvel*
Jag ska starta eget företag!

Det trodde ni inte va. Att jag har tusen idéer är väl inget nytt men den här gången tänkte jag hålla fast en utav de där idéerna lite längre. Det är lika impulsivt som resten av mitt liv. Jag fick en idé på Mallorca. Kom hem och googlade lite. Sökte till
Drivhusets starta-eget-program och kom in. Var på en starta-företag-dag i Södertälje med myndighetsinfo och sen har det bara rullat på i ett rasande tempo.

Affärsidén är fortfarande lite flytande och jag har deadline på affärsplanen 12 augusti. Innan dess ska jag har sammanställt versamheten med bilder i en portfolio för representation. 26 juni ska den vara klar. Jag har massor med annat inplanerat innan dess men exakt 9 dagar har jag satt av i kalendern för portfolioskapande. 
Hoppas det räcker... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback