On my way...

De närmsta timmarna ska
-det sista packas
-boken som adlibris vägrade skicka i tid ska köpas
-hundarna lämnas. Alice med endast ett koppel och Love med täcken, mat, korv&köttbullar, pipis och ben. Det är tufft att vara arbetshund
-en kort sammanfattning på engelska av min "artikel för publicering" skrivas
-jag själv duschas

Sen bär det av mot Arlanda och en natt i en flygstol. Imorgonbitti lokal tid (någon gång i natt för en här hemma) vaknar jag upp i Peking.
Hemma igen om två veckor efter att via diverse etappstopp ha förflyttat oss från Peking till Hongkong.


Kommentarer
Postat av: Eva

hmmm.... bara lite avundsjuk! Blir nog riktigt roligt!!

2009-06-05 @ 19:39:53
Postat av: anders

lycka till och ha det bra som sagt... om du läser detta innan du kommer hem, så kan jag berätta att ditt förtroende inte har fått några bucklor ännu :)

allt lugnt

2009-06-06 @ 22:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback