Två steg framåt och ett steg bak

Har fått många mailsvar efter den produktiva helgen. Några bakslag givetvis men flest framsteg.
Två av mina favoritmärken inom klätterutrustning tyckte miin affärsidé är bra men backade på webshopskonceptet. Tack men nej tack! Utan fysisk butik med vanliga öppetider ville de inte samarbeta alls.
Synd. Mycket synd.

Däremot fick jag possitiv respons från andra märken så i slutet på nästa vecka tänkte jag passa på att hälsa på generalagenten när jag ändå har vägarna förbi Göteborg.

btw.. är det någon som har koll på äldsta kusinens mailadress? Eller mobilnummer kanske. Mailde den gamla vanliga adressen för över två veckor sen men får inga svar och det känns lite tråkigt att bo i Göteborg i 3 dagar utan att hälsa på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback