Hemma igen

Efter 6 intensiva dagar med klättring och paddling är jag nu hemma några veckor. 4 veckors jobbande har chefen lyckats tjata till sig så jag vet vad jag ska göra med tiden iaf. Utöver jobb har jag tänkt paddla och klättra så mycket som möjligt och alla är välkomna att följa med.
Gärna folk som aldrig klättrat eller paddlat tidigare men vill lära sig.

Det blir en gruvträff i slutet av Juli i Håksberg som intresserade gärna får fälja med på. Inga förkunskapskrav här heller men nyfikenhet, upptäckarlust och vilja att träffa kul folk som brinner för sina intressen är definitivt fördelaktiga egenskaper. Jag kommer ha några platser lediga i bilen om någon vill haka på.

Kommentarer
Postat av: Graf

Jag är på efter den 26:e Juli. Jag vill mer än gärna klättra och paddla!

2009-07-05 @ 19:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback