Stackars övergivna bloggen

Det händer inte så mycket här för tillfället. På bloggen alltså. Här i mitt liv händer en hel del. Jobbar, pluggar och tränar. Som vanligt alltså. Inget som framkallar aggressioner eller kretivitet nog att publicera något läsvärt. 
Dock betyder inte bloggtorka att det inte skrivs något alls. Om man är intresserad av journalistik kan man ju kika in ett par minuter på min
kursblogg och läsa mitt inlägg om nyhetsvärdering.

Jag har hittat sommarkurserna jag vill läsa. Distans är en förutsättning då jag tänkt jobba ihop lika mycket stålar som förra året och av de 400 kurserna studera.nu listat var 25 mer eller mindre intressanta. 2 var mer än intressanta. De 2 är kurserna jag alltid drömt om. Visste någon att det finns universitetskurser i kajak och klippklättring?
De innebär 4 veckor i växjö mitt i alla andra resor jag vill göra men det ska gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback