Post Kajak

Hemkommen, utmattad, törstig!

Sent igår kväll hade vi avverkat de 65 milen mellan Karlshamn och Uppsala. Känner mig ganska trött på bilåkande och är glad att resten av månaden kommer tillbringas i tåg, helikopter och flygplan.
Att jag dessutom är trött på tält och stormköksmat igonerar jag just nu. Har 7 dagar kvar av sådant innan månadsskiftet.

Kajakkursen levde upp till mina höga förväntningar och jag rekommenderar den verkligen till dig som har 6 dagar över nästa sommar och vill komma ut och träffa kul folk och lära dig något vettigt. Jag har precis de kunskaper jag känner att jag behöver för att kunna pricka av
Mål 9:Lära mig paddla kajak från 1001-listan.

Jag har avsatt 3 timmar nu på morgonen till att gå igenom all mail och hittade inte mindre än 4 väldigt intressanta erbjudanden i inkogen som genast förflyttade sig in i min kalender. Tråkigt bara att Sala silvergruva inte hört av sig om den specialtur jag efterfrågat.
Den här gången var jag offline i 3 dagar och hade ungefär 30 mail som behövde svaras på. Jag vågar knappt tänka på hur överfull inboxen kommer vara när jag kommer hem efter grottexpeditionen till Vadve. 8 dagar utan interner borde betyda runt 80 mail som kräver svar... Jag vet ju vad jag ska ägna hemkomstdagen till iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback