Mellanlandning

En hel veckas ledighet har jag unnat mig mellan Vadveexpeditionen och Budapestresan. Jag har faktiskt ägnat en hel dag till Precis Ingenting. Det var oväntat stressande att inte göra något alls... Jag kunde riktigt höra sekunderna rinna förbi outnyttjade.
Overksamhet är ingenting för mig. Jag är gärna ledig och hittar på kul grejer men att sitta hemma och inte göra något alls undviker jag helst.
Därför fortsätter jag den fullspäckade sommaren med ett nästan lika fullspäckat höstschema.

Tanken är att läsa 200% under höstterminen efter en vårtermin som slutade på halvtid. Synd bara att Geocentrum åter igen har överträffat sig själva med sen och dålig planering. Schemat på kursen som startar på måndag har bara skickats ut till dem som hört av sig och frågat efter det.
Det är jäkligt svårt att inte bli dubbelbokad när man sista vardagen innan kursstart får ett kursschema med föreläsningar 8-17 nästan varje dag de närmsta 7 veckorna.

Glöm inte att anmäla dig till höstens TVM-grupp i Uppsala för dig som är runt 17-24 år. Utelivsaktiviteter i alla dess former!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback