nattsvart

Häromdagen hörde jag Bart Simpson under en fight med Principal Skinner triumferande utbrista: Kids don't die!
Jag fastnade verkligen för de där orden...
...tyvärr är det inte sant.
Han har blivit överbevisad inte en utan två gånger på lika många dagar.

I förrgår skördade det avskyvärda viruset ytterligare ett offer. Det har varit lugnt här snart två år och jag hade nästan förträngt att det fanns när min lilla kissebebisfavorit började visa de så välkända tecknen.

Sen hann det bara gå 24 timmar innan nästa lilla bebis vandrade vidare. Lilla Saga blev bara 6 månader. Det värsta är att sitta brevid två av sina bästa vänner och se dem sörja sitt förlorade barn och veta att det inte finns någonting i hela världen man kan säga eller göra som mildrar smärtan. Allt man kan göra är finnas där...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback