Hultsfred 08

Det kommer en trevlig liten berättelse om utflykten förra helgen men den får vänta till efter Hultsfred.
Packar nu det sista och tidigt imorgon bär det av. Har lite beslutsångest över hur tidigt jag ska åka. Det är ju några mil dit och jag måste ha checkat in i god tid innan mitt körpass börjar vid 16. Bättre att åka för tidigt än för sent antar jag men jag måste kunna hålla mig pigg ända till midnatt när jag går av passet... Tur jag är van att köra lång tid utan pauser, vila och sömn.
Jag har ännu bara fått tiderna för mitt första pass och vet inte vad eller var eller vilka det är som ska köras. Är väldigt nyfiken...

angående kommentarerna till inlägget innan är det väldigt kul att någon är intresserad... synd bara att illusionen spricker när man ser IP-numret :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback