hemma

Efter en fasligt ojämn festivallånghelg är jag nu hemma i tryggt förvar. Fick ett glädjerus efter Takidas fantastiska framträdande inatt och körde hem nonstop direkt efteråt. Kanske inte helt genomtänkt men jag överlevde även om jag har mycket få minnesglimtar av resans sista mil...
Totalt har det blivit runt 15 timmar sömn på under de senaste 5 dygnen så idag ska jag ägna mig åt sovning utan klocka. När jag vaknar visar det sig om mitt halsonda beror på kalla Hultsfredsnätter eller ohälsosamt engagemang i för många spelningar.... om sjungandet är boven är jag ingen smittorisk och det är fritt fram att åka om hälsa på lilla bebisSaga. Nu börjar det verkligen bli min tur att ta del av underverket


ps. Linkin park luktar bajs ds.

Kommentarer
Postat av: jennifer

hade du det trevligt där då?

Postat av: MissyElliot

Åh, jag fullkomligt älskar Takidas Curly sue...

:-)

2008-06-15 @ 08:40:06
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback