Ansvarsbefriad

Fick efter lite googlande tag i Katastrofhjälp fåglar och vilt och Maria på lokalföreningen i uppland kastade sig i bilen och hämtade upp min nyblivna kompisfågel. Ett eget hägn, lite pencillin och tid för förlorade fjädrar att växa ut så borde pippi vara på egna vingar snart igen. Jag är imponerad över engagemanget. I min lilla bubbla är det bara jag som orkar bry mig om hjälptörstande djur. Tänk att det finns fler där ute...

Som tack för överdrivet intresse ska jag nu bli medlem i föreningen Katastrofhjälp fåglar och vilt. De är helt ideella och kan behöva att hjälp de kan få. Bli medlem du med vet jag... 100kr för ett år kan väl knappast vara en betyngande kostnad för någon. Du kommer vara glad att föreningen finns den dagen du står där med 4 moderlösa igelkottungar och undrar hur du ska ha tid och kunskap att hjälpa dem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback