Sovmorgon och kursstart

Efter en natt med mardrömmar valde jag att ta en längre sovmorgon och bara gå på föreläsningarna efter lunch. Hatar att drömma mardrömmar när de är så där äckligt verkliga och man inte är helt säker på att man drömt när man vaknar. Dessutom sov G dåligt vilket betyder att han andas väldigt konstigt och har långa andningsuppehåll titt som tätt. Det är inte det minsta kul att vakna ur en hemsk dröm bara för att upptäcka att personen brevid inte andas.
Nu fick jag ett mess från Anders om att jag missat en bra föreläsning så det är väl lika bra att jag klär på mig och kör iväg hundarna så jag inte missar eftermiddagens föreläsningar också.

Eftermiddagsplanering:

- Petrologiföreläsning på 2 timmar
-Geosmöte där alla poster ska tillsättas
-Kursstart på Engelska för naturvetare ~3 timmar
-Kvällslöpning. Det var så skönt att vara ute i höstmörkret ensam igår så det blir en favorit i repris ikväll. 19 dagar kvar till Lidingöloppet och start av min Klassikerhalva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback