Söndagspyssel

Klockan är halv 1 och jag har redan gjort allt jag skulle göra den här helgen. Allt som ska lämnas in är inlämnat och allt som skulle tas igen har tagits igen. Väldigt skönt!
Nu sitter jag och funderar på om jag ska åka till Gränby centrum och utnyttja deras 20% rabatter. Jag kan inte bestämma mig för om jag bara köper onödiga saker eller om jag köper saker som jag ändå skulle ha. Har ju tänkt spara lite pengar till Budapest och London också. Måste komma ihåg det...

Katterna har kommit på att vardagsrumsfönstret vätter mot en vinterbuffé för fåglar. Vi har både en oxel och ett plommonträd på baksidan och där sitter nu fullt med starar och äter upp sig inför kylan. I fönstert sitter katterna och önskar att de kunde göra det samma...fast på fåglar och inte på oxelbär :)


Från vänster: Panda, Puff och Knyttet



image49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback