post-sjuk-hög

Det har varit så synd om mig idag. Jag har varit sååå sjuk och hela världen har sörjt min annalkande död. Men så hände något. Mamma kom på besök. Kissarna var extra gosiga. Mycket bra musik genomlyssnades och helt plötsligt lös solen igen. Jag är på bättringsvägen och sitta i soffan med en filt och njuta av musiken är numera inte ett tvång utan har övergått till mysande.... Jag har också tänt inte mindre än 17 ljus och placerat ut dem i hela lägenheten.
Tänk va lite lindring kan göra för humöret :) Nu känns inte längre lördagens 15 kilometer löpning så tortyrlika. Nu har de antagit formen av en lugn säsongsavslutning...

och nu hör jag G komma i trappen :)

Fick medgivande från den berörda att publicera följande bild: Mamma kämpandes i grottan
Har en till goding på gång men ska höra så det är ok att jag lägger upp den med :)


image52

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback