Mineralletardag

Det blev en liten sväng förbi Dannemora efter stallet. Hittade en hel del spännande stuffer när jag promenerade runt med hundarna i höstsolen. Båda två har blivit vana vid att jag sitter och stirrar på marken flera timmar i sträck så dagen förflöt smärtfritt. När jag hittade en extra spännande varphög la sig Alice och vilade medan Love spanade in omgivningarna.

Fotade en del men som vanligt blir det skumma färger med kameran. Laga eller köpa ny? Jag röstar för köpa ny (och bättre)....
Här är iaf en bild på stora dagbrottet Storymningen i Dannemora. Man ser dåligt men rakt över till höger går det in orter som har förbindelse ner till ungefär 400 meter. Önskar jag kunde komma på ett sätt att få utforska dem...

image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback