....:::FANFAR::::...

Så var det dax. Jenny har mycket att göra vilket är ett ypperligt tillfälle att spendera framför datorn med avslöjandet av nya äventyret.

Torsdagen den 9 oktober kliver jag ombord på ett plan med destination Budapest, Ungern. Där ska fem dagar spenderas iklädd overall och hjälm med pannlampa i trånga gångar och stora salar långt under markytan. Det är Stockholms grottklubb som arrangerar resan och jag bara måste följa med. Obligatoriska uppgifter, träning, hästar, katter och hundar; allihop får kliva åt sidan den här gången. Sådana här chanser kommer inte så ofta.

Jag ska fota allt jag kan och den här gången kanske till och med resan är tillräckligt spännande för att bloggas om (vilket inte Östersundsresorna var)...

Nu ska här grottas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback