Dagens planering

För att inte slösa bort hela dagen på slösurfning är det lika bra att jag komponerar en liten helgplanering

-Åka till hästarna (kolla Fáfnir och leta hovisens easyboot. Ev jobba Q och Tjoff)
-Läsa igenom powerpointpresentationerna från veckans missade föreläsningar
-Göra det som ska göras i engelskan (rätta uppsats, översätta stycke)
-Träna (löppass)
-Planera veckans labbar

Mer än så är det inte. Är väldigt sugen på en mineraljakt i Dannemora men den här helgen råder det brist på folk som vill följa med.  Jag kan givetvis åka själv men jag kommer inte få någon ro att leta ordentligt när jag är ensam med båda hundarna. Å andra sidan ligger det ju på vägen hem från stallet så en liten snabbis borde jag kunna göra även med en rastlös Love som inte vill sitta stilla på en varphög och en trött Alice som vill hem till sängen.

Upptäckte nyss en knopp i den stora fredskallan :) Äntligen går växtlivet här hemma åt rätt håll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback