tentapluggvecka

Som vanligt när det är dax för tentaplugg hittar jag miljoner andra saker som är mycket viktigare och framförallt roligare att spendera tid på. Målet idag är dock att traggla mig igenom alla instuderingsfrågorna till jorddelen. Då hinner jag med bergfrågorna imorgon och kan kanske lägga torsdagen (när G är ledig) på roligare saker.

Sen vill jag ju hinna träna och åka till hästarna. Utöver detta tänkte jag författa en liten reseberättelse från Ungern och så kanske Tvättberget i garderoben borde ses över. Vid närmare eftertanke är det kanske bäst att göra dessa viktiga saker på en gång... I helgen kommer jag ju inte att ha tid då jobb och kartering av grottor är inbokat.... och på måndag drar nästa kurs igång.
Det finns helt enkelt för lite tid och för mycket som vill göras. Ska hämta lite frukost och överväga var prioriteringarna bör ligga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback