STORT misstag avvärjt!

Satt lite halvstressad här på kvällskvisten och försökte hitta en passande parkeringslösning i Västerås åt bilen imorgon när jag av en slump gick in på flygplatsens hemsida och läste följade text:

Flygplatsen ligger 100 km söder om Stockholm vid Nyköping - i direkt anslutning till E4:an.

WHAT! När hände det?  När flyttade de lågprisflygen från Västerås till Nyköping? När bytte de namn på eländet? Vad hade hänt om jag i godan ro kört till Västerås och letat mig ut till flygplatsen bara för att upptäcka att jag var så där en 15 mil fel ute? Hur kul hade det känts? Hur mycket hade jag fått höra det av alla jag känner efteråt?

Tur, tur, tur att det strulade med parkering. Tack kära släktningar som inte lånar ut er garageuppfart. Annars hade jag aldrig googlat Skavsta. Jag hade inte upptäckt mitt misstag föränn så där en 45 minuter innan avgång.
Jag hade velat se min min där ute på den öde flygplatsen. Undrar hur lång tid det hade tagit innan jag fattat att jag var i fel stad....

Flyget till London i december går för övrigt från samma flygplats ...så nu vet jag det med :P

Jag är fortfarande i chock över mitt misstag. JAG gör inga misstag... om jag mot förmodan skulle göra ett misttag så är det ett litet obetydligt misstag som bara jag märker. Sånt här får inte hända igen. Jag tillåter mig inte!


Kommentarer
Postat av: kimJ

Fin blogg! Kolla in min blogg! Kram KimJ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback