Hemma igen

Så var man tillbaka i Sverige igen. Vilket är mer än jag kan säga om mitt bagage. Jag har ingen aning om var det är just nu. Allt jag vet är att när bagagebandet stannat stod jag och några till fortfarande och väntade. Efter utbytande av förvånade blickar gick vi i samlad tropp till kundtjänst och efterlyste eländet.
Allt jag kan göra nu är vänta och sakta om och om gå igenom alla saker jag saknar. Flygbolaget har meddelat att om de hittar bagaget så skickar de hem det till mig med posten. Så väldigt omtänksamt av dem...

Kommentarer
Postat av: syrran

shit va drygt, hur har de gått?

2007-10-14 @ 12:19:57
Postat av: syrran

fick du mitt grattis mess? :) om inte, grattis!!!:)

2007-10-14 @ 12:21:03
Postat av: knutbytomten

tja, hoppas verkligen att du får allt tillbaka, stuffer, klocka och annat. grattis igen! hoppas lampan kommer till nytta!

2007-10-15 @ 17:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback