En liten bit från ledig

Eftersom vi fortfarande inte fått nästa veckas schema antar jag att det är höstlov då. Tentan igår gick som tentor brukar gå. Man har ingen uppfattning om resultatet utan måste vänta tills de är rättade. Jag kan lika väl ha skrivit VG som kuggat. Som vanligt.

Nu är det bara små korrektioner på labrapporten som ska göras innan kursen är slut och jag kan få lite välförtjänt ledighet. Ska jobba söndag, måndag och tisdag och tänker se till att labben är färdig så jag kan få helledigt innan nästa kurs börjar veckan efter. Får dock inte glömma att engelskan är som vanligt på måndag...

Nu medan jag väntar på att labpartnern ska logga in och hjälpa till med rapporten håller jag på med lite självstudier i japanska. Håller på med grunderna i teckenskrivning vilket kräver en del memorerande. Det passar mitt fotografiska minne utmärkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback