Uttråkad

Vad har hänt?
Jag som alltid har så mycket att göra finner mig sittande här, vid datorn, slösurfandes och totalt uttråkad. Att slösurfa kommer inte lösa mitt problem utan snarare göra det värre. Finns det något mer sinnesförlamande än att gång på gång kolla maila, kolla facebook, kolla bloggar kolla andra mailen osv. Det ända som händer är att man blir ännu mer uttråkad då det verkar som om alla andra har mängder med kul saker för sig eftersom de inte har tid att uppdatera bloggen.

Ska titta närmare på mina alternativ:
Sitta kvar här och slösurfa? Absolut inte. Menlösare sysselsättning får man leta efter...
Springa? Nej inte så länge knät känns konstigt. Vred till det i förra grottan och låter det hellre läka ifred än stressar det så det går sönder på riktigt.
Plugga? När jag för en gång skull inte måste plugga så skulle jag gärna slippa... bara en dag... snälla!
Åka till hästarna? Soppan är slut och jag orkar inte tanka. Dessutom hinne rdte bli mörkt innan jag kommer ut och hur kul är det mitt i skogen då...
Läsa? Neee. Läste ut braboken i morse och tänkte fixa en ny imorgon.
Japanska?  Håller ju på men känner mig lite mätt just nu...
Titta på en film? Någon av de nya jag fixat? Tråkigt.
Gå ut med hundarna? Love vill säkert men Alice vill definitivt inte. Vart ska jag går då? Ner på stan kanske. Har lite att göra på biblioteket. Men sätta hundarna utanför på gågatan nu i rusningen är inte snällt. Så det går bort. Synd... var bästa idén hittills.

Menlöst!... jag fortsätter sitta här och fundera. Ska iaf ge fan i att slösurfa. Nånting bättre än det måste det gå att hitta. Får plocka fram mina små övningslappar till hiragana. Kan 27 stycken nu men det återstår en hel del...
Tur att G slutar tidigt. Det betyder att jag bara har 4 timmar kvar att fördriva. Imorgon är det tillbaka till en underbar 9-17 dag i skolan och efter det blir det gym vilket känns skönt på sitt sätt. Ingen risk att  jag slösar bort en dag till på ingeting...


Kommentarer
Postat av: nixon67

tråkigt att höra om benet, ´hade ingen aning.... men vad gjorde du då? i fyra timmar? :D städade? spännande! kan knappt vänta på nästa avsnitt!!!

2007-11-08 @ 06:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback