Svart blogg till Koalas minne

De som hängt med ett tag minns massdöden hos mig för ungefär ett år sedan. Det hemska viruset som inte kan botas och som tog 4 älskade katter ifrån mig. Virus, Lemur, Winky och Pi är alla saknade och sörjda. Hoppat hade återvänt och jag trodde jag skulle få behålla resten av mina katter.

Så var dock inte fallet...

För ett par dagar sedan började Koala tackla av. Precis som tidigare var sjukdomsförloppet mycket snabbt och igår somnade min älskade in. Det enda jag kan trösta mig med är att hon förhoppningsvis kommit till ett bättre ställe där små katter inte behöver ha ont och vara hungriga. Hennes minne kommer bevaras i våra hjärtan...

När jag försökte hitta fina bilder på henne upptäckte jag vilken enormt social katt hon var. Kanske inte alltid mot människor men mot andra katter. På nästan varenda bild ligger hon mitt i en stor katthög och man får gissa vilka tassar och fläckar som sitter på vilken katt. Lyckades iaf hitta 6 bilder där man ser min vackra flicka...
De flesta bilderna är lite för stora men det orkar jag inte bry mig om just nu.. Hon får ta den platsen...
Några bebisbilder:
156715-64156715-63

En något större Koala:

156715-65156715-62

Koala och Alice:

156715-66

Och en helt ny bild... Tagen förra veckan. Innan hon blev sjuk...

156715-67

Kommentarer
Postat av: anders

hoppas du omger dig med fluff och G-odis under denna prövostund..... hoppas du överlever.
nästa vecka? bra!

2007-11-29 @ 23:20:25
Postat av: Naken

Usch vad sorgligt. Vad är det för en hemsk sjukdom egentligen?

Postat av: Cecilie

Vad söta katter är! *S* Har själv två kissemissar.

2007-12-03 @ 21:14:21
URL: http://www.georgiew.websida.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback