På rätt väg

När jag för andra gången på kort tid fann mig själ uttråkad i saccosäcken bestämde jag att nu fick det vara nog.
Det finns en hel värld att uppleva och om jag ska hinna med det tillfredsställande på mina restrerande uppskattningvis 75 levnadsår så har jag inte tid att sitta och ha tråkigt. Resultatet blev att jag åter igen plöjde igenom en gammal favoritbok inom ämnet studieteknik/livsstategi och motivationen är nu på topp.
Jag började direkt och har hunnit med mer den sista timmen än på hela dagen innan.

Akta dig Anders för nu är jag taggad igen. Nästa tenta ska inte komma smygande och sluka oss hela. Den här gången är vi beredda. Den kommer stöta på en Jenny med fladdrande hår och glödande ögon som vrålar You shall not pass! varefter den faller ner i avgrunden för att aldrig påträffas igen....

Kommentarer
Postat av: micke75

men :D gandalf följde ju med ner i avgrunden och dog.....:D

2007-11-18 @ 12:14:20
Postat av: rasselasse

hon menade ju det på ett positivt sätt! märk budskapet!

2007-11-18 @ 12:15:19
Postat av: nilsuppercutt

tentor är illasinnade varelser, samma släkte som galjar och rödljus! :)

2007-11-18 @ 12:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback