men åhh...

Jag hade tänkt ha en riktig duktig-dag med plugg på biblioteket i 5½ timme mellan geoinformatiken och engelskan. Det sprack! Skitbiblioteket på stan hade inte en enda bok i mitt ämne så jag fick snällt släpa upp min tunga väska till geocentrum igen. 2 timmar bortslösade. Eller inte helt.. lånade en efterlängtad bok om Svealands grottor. Någonting vettigt iaf.

Nu sitter jag på geobiblioteket och ska ägna de återstående 2½ timmarna innan stängning åt strategisk genomgång av ämneslitteratur. Allt enligt studieteknikbibeln :)
Efter det blir det grottbok och hamburgare i bilen innan engelskan.... som är inne på sin sista föreläsning, vilken jag tänkte smita tidigare ifrån för att gymma med E och G.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback