lurad

Här har jag suttit i lugn och ro och trott att jag har ett par dagar ledigt. Men så var det såklart inte. Någon klyftig person hade bara missat att skicka ut schemat. Egentligen började jag resurser och miljö redan i måndags och ligger nu 12 timmar föreläsningar back. En underbar start på den nya perioden.
Bristen på schemat har dessutom gjort mig dubbelbokad hela nästa vecka vilket kommer resultera i ytterligare 9 missade föreläsningstimmar. Så det är bara att pallra sig upp till Geotryckeriet idag och köpa nya kurslitteraturen och förbereda sig på en plugghelg. Igen. Suck!

Kommentarer
Postat av: knutbytomten

synd om dig.....tur att du kan unna dig en utekväll ikväll ialla fall ;P

2007-11-02 @ 16:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback