Love städar... inte

I en uttråkad sekund roade jag och Love oss med att slita Gs tidning i småbitar. Hela golvet blev täckt av små pappersbitar och eftersom jag inte har någon lust att städa upp det själv började idag Loves träning till städhund. Av någon anledning var han dock mycket mer engagerad när det gällde att slita sönder än att plocka upp.

Behöver jag nämna att det hela slutade med att G fick plocka upp bitarna efter sin massakerade tidning själv.



Vaddå städa? säger Love... matte gör ju aldrig det...


 


image57

Kommentarer
Postat av: Raur

Vad busigt :P

Postat av: Naken

Du är en smart liten hund du Love. Städa kan ju mattarna göra själva. Vi gör ju det vi är bäst på...eller hur?

2007-11-22 @ 18:40:52
URL: http://nakensdagbok.blogg.se/
Postat av: jocke

anders hälsar att bilden på love var det bästa på hela dagen ;)

2007-11-22 @ 19:22:47
Postat av: Naken

Love är utmanad i min blogg ;)

2007-11-24 @ 17:14:00
URL: http://nakensdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback