varför är folk så fega?

Som det ser ut just nu har 8 av 10 inbjudna till festen bangat i sista sekunden. Mina kompisar är små fegisar som inte vågar träffa nya människor :(
Surt nog kommer alla Gs kompisar så nu får jag sitta där med två inbjudna och se ut som ett asocialt feak. Måste verkligen utvidga mitt kontaktnät till fler än sådana som jobbar hela helgen och sådana som hellre sitter hemma med familjen. Hellst borde jag fånga sådana som inte har några andra vänner alls så jag har ensamrätt på dem sådana här gånger.


BTW: idag har jag byggt min andra by på Travian 1an :) det rör på sig....

Kommentarer
Postat av: Paulina

Vad tråkigt..Det är ju jätte roligt att träffa nya människor:)

Postat av: Hannah

hehe det är ju bara kul att träffa andra människor men jag förstår dina vänner - nu mot slutet e man ju bara så trött och vill bara slappa...

2007-05-26 @ 09:27:24
URL: http://strakera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback