Tjejsnack v.21

Träning

· Varför tränar du?
För att jag älskar känslan man har dagen efter ett riktigt tufft träningspass...man känner sig stark och frisk helt enkelt. Sen finns det ju inget som slår känslan när man spurtat ifrån någon på ett upplopp. Fast det behöver jag oftast inte träna innan för att göra. Där går jag på ren envishet :)

· Hur ofta tränar du?
Är periodare. Ibland blir det 7 dagar i veckan och ibland inte en enda.

· Vad brukar du träna?
Löpning är nr 1! Sen kommer ridning, cykel, styrketräning och simning.

· Finns det något negativt med träning?
Inget med träningen i sig men jag lider ju av konstant tidsbrist så ibland är det svårt att hinna med och andra saker måste väljas bort...  Sen är jag allergisk mot monotoni och upprepningar så det är lite svårt ibland att hitta på nytt hela tiden.

· Finns det något positivt med träning?
Vad är det för fråga? Allt är väl possitivt... eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback