Tjejsnack v. 20

De här frågorna är nästan pinsamma så jag tänkte inte svara på dem först. Men så blev tentapluggandet för tråkigt och jag behövde en giltig anledning att ta en pause...


Hur mycket man är du?

· Byter du glödlampa om det går en?
öhh... Ja!

· Tankar du bilen?
Eftersom det bara är jag som brukar ha bil så är det bara jag som kan tanka...

· Vet du vad man gör om en propp går?
Det har aldrig hänt... menjag tvivlar på att det är något som skulle stoppa mig....vi har föresten inte ens proppar.

· Vet du hur man installerar tvkanalerna på en ny tv?
Jag gjorde det helt själv på nya tvn så uppenbarligen vet jag hur man gör

· Fixar du stopp i handfat/duschbrunn?
Ja vem ska annars göra det? G? Tillåt mig småle....

Oj va förvånad jag blir över svaren :) Har ju redan sagt att jag är mer än 50% man. Folk borde veta det vid det här laget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback