snurrigt

Priset för att vara snäll är högt. Jobbade en sista helg i Tierp och allt jag fick tillbaka (förutom lite stålar om en och en halv månad) är en totalt ofruktbar helg. Är för trött för att göra något och för pigg för att sova. Sitter mest och gör ingenting.
Bostadsrättsföreningen hade trädgårdsdag under förmiddagen och jag var väl inte helt oduglig även om jag säkert fortfarande stått och försökt välja sak att göra på listan om ingen tilldelat mig uppgifter :) Jobbigt att ta beslut när hjärnan är i stand-by-läge.
Imorgon har jag förhoppningsvis sovit en hel natt och börjat fungera som folk igen. Då är det det vanliga som gäller: hästar, tentaplugg och träning... och så ska jag försöka få köket tapetserat i Ö-hus.Tiden rinner iväg...

Ikväll är det bio planerat. Förhoppningsvis håller jag mig vaken. Känns lite surt att betala dyra pengar för att sitta i en biosalong och sova. Det är ju inte precis bekvämt heller....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback