Jag ser ljuset

Äntligen börjar allt klarna.
--Kemin är slut för terminen oavsett hur det gick på tentan. Ska bara redovisa våran vulkan imorgon sen behöver jag inte sätta min fot på BMC på ett bra tag. Om det blir aktuellt med omtenta så blir det först i höst för mig del då min sommarkurs i Östersund dragit iväg mig lagom till vårens omtenta...
--Gamla lägenheten är också näst intill avklarad. Lämnade nycklarna igår så nu ligger resten hos Tierpsbyggen. Imorse fick vi till och med våra namn på dörren här i stan :) Bara så där 2 månader efter köp...
--Tjoffsan håller på att återhämta sig. Efter en fångkänning fick hon igår gå ut för första gången på en vecka och hon firade det med att dra järnet genom hagen på jakt efter de andra hästarna. Så man kan väl säga att hon återhämtat sig väl :)  Fixade en betesreducerare som hon får dras med så läng det finns frodigt gräs att beta. Tjoff var måttligt nöjd med anordningen. Får se hur många timmar det tar innan hon brytit sig ur den.

Så den här dagen ägnas åt sånt som känns bra. Avslappnande men även laddande inför sommaren. Varvar en hel del planering & pysslande med bokläsning, frivilligplugg, och tvättstuga....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback