Tidsfördriv

1. Ta närmsta bok, och slå upp sidan 28, rad 4 - vad står där?
"behaviourism, (AM) behaviorism" (Det är en engelsk-svensk ordbok)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan - vad rör du vid?
USB-sladd till Gs mobil

3. Vad var det senaste du såg på TV?
Simpsons kan jag tänka mig

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är !
18.00

5. titta nu på klockan. Vad är klockan egentligen?
18.18

6. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Justin som sjunger en av de mindre bra låtarna från senaste skivan. iTunes har valt låtar själv... partyblandning. Jag hör också Panda som jamar sig hes efter Elmo. Hon löper...

7. När var du senast utomhus, och vad gjorde du?
För tre timmar sen sprang jag till stallet...

8. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Mig själv i spegeln... Valde kläder till biokvällen

9. Vad har du på dig?
Mina älskade svarta Fornarina-jeans, rosa Björn Borg under dem :) Sen två nya linnen från H&M. Ett vitt och ett grått över det.

10. Drömde du någonting inatt? I så fall - vad?
Minns inte...

11. När skrattade du senast?
När jag pratade med Marie och hon bjöd ut sig till mig imorgon :D

12. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Nästan ingenting... allt är nedpackat. En hylla ovanför datorn med simsspelen som jag inte vågade packa ännu... utifall jag behöver dem. Puffans afrikatavla sitter kvar också.... Vad ska Puffan annars titta på på kvällarna :) 

13. Har du sett något konstigt på sistone?
Ja en han som var en hon som var en han som var en Det... idag på föreläsningen hade Det kjol så jag är något snurrig just nu...

14. Vad tycker du om den här utmaningen?
Ganska kul... iaf för mig... kanske inte för dem som ska läsa det :)

15. Vilken var den senaste film du såg?
Blood diamond... grymt bra....

16. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
En grym bil.... och en deo för min är slut nu... 

17. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Senast jag frågade om jag skulle suga av någon var igår :P 

18. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Jag skulle tillåta månggifte i Sverige ;) iaf för tjejer

19. Tycker du om att dansa?
nja... kluven där

20. Vad tycker du om George Bush?
tummen ner

21. Föreställ dig att ditt förstfödda barn är en flicka? Vad får hon heta?
Hailie kanske... har typ 10000 förslag liggande :) men så många barn orkar jag inte med så de får ha flera namn var :)

22. Om ditt första barn var en pojke, vad skulle han heta då?
om G får bestämma blir det Basil... men hur ofta har han någon talan...


23. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja.... medans ev barn är små... så att de blir tvåspråkiga... men när det är dax för skolan flyttar vi hem igen

24. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
Å fy fan är du här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback