tidig morgon

Gillar inte riktigt att gå upp så här tidigt men jag måste när jag börjar 8. Tycker 10 är tillräckligt jobbigt för då måste jag gå upp halv 9 så att gå upp kvart över 6 är ren tortyr. Somnade dessutom närmare 1 så jag ligger minus på sömnsidan inför jobbhelgen :(

Idag är en sån där jobbig dag. 8-17 med obligatorisk närvaro hela dagen. Surt.. Hoppas på att temat ska gå snabbare så jag får åka hem och sova ett par timmar innan det är dax för jobb. 

Gårdagens duktig-tema gick perfekt :) Träning och pluggande som planerat. Idag är jag duktig så det räcker och blir över bara genom att kliva upp så här tidigt..

Igår missade jag min busshållplats och fick gå extra långt :) Var upptagen med sms och räknade med att någon annan skulle plinga vid BMC... det är alltid någon som plingar vid BMC... eller inte... 
Så det var bara att kliva av vid grindstugan och traska några hundra meter extra.
Gårdagens lärdom: Plinga alltid när du ska av bussen... Andra männiksor kan man ju inte lita på...
Bonuslärdom: Jag kan vara riktigt duktig om jag anstränger mig lite...
Gårdagens duktigaste:  Köpte en onödigt stor påse lösgodis som jag inte ens smakade på... Åt riktiga saker istället... som för övrigt ska ner i en matlåta så snart den riktiga frukosten passerat munspjället :)

Ät och var glad!
På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback