Morgonträning

Det blev ingen löpning igår men dock kom jag iväg tidigt imorse. Hade inte ätit på många timmar och varenda energiförråd var slut. Seg och trött....
Det känns numera som om träningen har gått från att vara konditionsförbättrande till att vara övningar i hur mycket smärta jag klarar innan jag ger upp. Är det inte hälsenor eller knän som krånglar så är det vader och benhinnor. Skönt iaf att problemen håller sig hyffsat samlade så jag kan lösa allt enkelt genom att stretcha muskler och senor på baksidan av benen.... om jag kommer ihåg...
Tänk att något så enkelt, som löser så många problem, ska vara så svårt att komma ihåg....
Men inget ont som inte har något gott med sig: Det här är ypperlig träning inför tillfällen när allt inte går som man planerar. Visserligen visste jag redan innan att jag aldrig ger upp men det skadar inte att bli påmind ibland...

Det som inte dödar mig gör mig starkare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback