Jag anväder liniment som andra använder hudkräm

Det blev lite tufft igår. En timmes styrketräning med G som spårade ur lite när jag fick storhetsvansinne och lyfte vikter som var flera gånger tyngre än mig själv. Jag tar 91kg i benpress med enbart lite löpnings som tröning i vinter :) Tänk då hur mycket jag kan ta i höst när årets toppform infunnit sig...

Inte nog med tuff tynglyftning jag skulle ju absolut simma sen efteråt och det gick ju som det brukar. Jag hade grym teknik och simmade riktigt fort de första 10 minutrarna... de sista 10 dog varenda muskel och jag kravlade mig upp ut bassängen fullkomligt slut... men grymt nöjd med min prestation. Hann till och med de 20 längder jag skulle enligt G...

Ett snabbbesök (tre timmar) på trädgårdsmässan och sen for jag hem och smetade in hela kroppen med ormsalva och tigerbalsam. Katterna hatade mig :D

Linimentet gjorde sitt och idag har jag bara träningsvärk där jag struntade i att smörja in... magen och bröstmusklerna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback