:D:D

image12



Idag är jag världens lyckligaste.
G väckte mig innan han gick och medan jag kömpade med att öppna ögonen sträckte han fram ett litet paket av välkänd storlek. I mitt nyvakna tillstånd tog det några sekunder innan jag lyckades komma på var jag sett ett sånt paket förut. Sen kopplade jag... Min älskade G har gett mig en ny pulsklocka :D en Polar RS200sd.... en löpar dator... som utöver puls och programplanering som min gamla fixade så kan den här mäta hastighet, distans, hålla stenkoll på intervaller, räkna varv osv. Dessutom är det slut på tidsslöseri i form av ändlösa timmar av införande av träningsdata på datorn... den här lilla snyggingen fixar det helt själv :D

Ofta jag kommer plugga till morgondagens tenta ikäll :D Jag ska ut och träna....
Ska titta förbi Cykle & skidstället på eftermiddagen efter labben och se om de har ett bakhjul till min stackars cykel. Och så blir det nog en tur till den urmakaren här i Uppsala som kan byta batterier på min gamla pulsklocka.

Men innan det ska Elmo till veterinären och kastreras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback