träningskompisar är guld värda

Har precis varit ute på en löptur runt högarna med Marie. Även om jag inte har någonting emot att träna själv så blir det ändå otroligt mycket lättare när man är två. Om inte annat så kommer man ut på de där löppassen i regnet som man frestas strunta i annars. Om någon mer är sugen på att följa med på löpning/cykling/gym/simning är det bara att hojta... Har ju en del träning att göra nu framöver så det finns plats för alla :)

Träningssumman den här veckan blev 676 minuter och strax över 7 mil. Tyvärr uppfylldes bara 45% av mina planerade löpmil. Nästa vecka kommer se bättre ut. Nu tränar jag över 4 timmar varje natt när tidningsjobbet dragit igång igen.
8km cykel + 2 h promenad + 30 min trappor + 8km cykel är ett ganska tufft schema mitt i natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback