Tjejsnack v. 23

Sommar
· Vad är det bästa med svensk sommar?
det finns mycket dåligt med sommar och värme men någonting ska jag komma på... öh... öh... nu har jag det: Ljuset! Utan detta enorma nästan-dygnet-runt-ljus hade jag aldrig överlevt den mörka vintern...

· Vad har du för semesterplaner?
Det blir två turer till Östersund. En vecka i juni i city med en dag i Oviksfjällen och en vecka i juli till fjälls i Jormvattnet. Sen lär det väl bli något spännande med G också. Exakt vad visar sig längre fram.

· Vad ska du göra på midsommar?
Plugga kemi och fjällekologi. Ta det lugnt och vila upp mig. Det blir väl en hel del jobb också... och hästar och mängder med träning inför Klassikern.

· Favorit sommar maträtten?
Pastasallad ...lätt!

· Ditt bästa sommarminne?
det finns sååå många :) men de i gruvor och sandtag skattas nog högst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback