målsättning för kommande år

Nu har jag äntligen bestämt mig för hur jag ska göra med träning och tävlingar framöver. Efter mycket velande hit och dit blir det först en Tjejklassiker. Vill egentligen göra en hel (eller möjligtvis halv) men med studier och djur kommer jag inte kunna träna för de resultat jag vill ha. Så det är lika bra att jag håller ambitionerna på en måttlig nivå. Bättre att plugga och bli en grym geolog som kan göra klassikern om några år än att göra klassikern nu och bara bli en halvdan geolog. Tävlingar återkommer varje år.. det gör inte studietiden... iaf inte om csn får bestämma.


Så här ser veckoplaneringen ut de närmsta månaderna:
minst 25 km löpning fördelat på två distanspass och ett tempopass
240 min cykel fördelat på två pass

ett löppass varannan vecka kommer bytas mot simning och cykeln byts mot skidor så fort snön ligger...
det blir dessutom en hel del gym och inlines.... och så jobbet och ridning så klart

Glöm inte att anmäla er på
funbeat.se ni med. Ett utmärkt sätt att hålla koll på egen och andras träning. Motiveringskompisar är alltid kul att ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback