var tar alla försvunna inlägg vägen?

Har idag skrivit inte mindre än två blogginlägg som försvunnit spårlöst på sin väg från färdigskrivna till publicerade. Var tar alla opublicerade inlägg vägen? Simmar de runt i cyberspace och samlar damm eller används de av FBI till att profilera brottslingar?
Det lär vi aldrig få veta.....

Tänker göra ett nytt försök att blogga ihjäl mammas blackberry så snart jag och den är placerad på samma plats och har oändligt med tid att slå ihjäl. Dvs i fjällen eller aldrig.
Det andra inlägget berörde mina gymovanor och världen ska få en ny chans att ta del av det imorgon. Strax efter det att jag sovit efter min 24timmarsvaka och precis innan en potentiell ägare kommit och besökt Bauta-Sten. Eller nått...

Inatt: 5 timmar i fullpackad bil med främmande människa på slingriga vägar och under förmodat illamående. Har åkt tidningsbil förr och vet precis hur mysigt det är. Lyckas jag köra mig själv och alla mina forna passagerare till spyendets rand så lär han lyckas med det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback