Mitt liv i musik... eller nått...

Reglerna är enkla: Sätt ditt musikprogram på shuffle (blandning) och hoppa framåt för att besvara varje fråga med en låttitel. Resultatet kan bli riktigt galet. Fuska inte!

1. Hur mår du i dag?
You're beautiful   (James Blunt)

2. Kommer du någonsin att gifta dig?
Augen auf    (Oopmh)

3. Hur uppfattar dina vänner dig?
I think she knows   (Justin Timberlake)

4. Kommer du någonsin att få barn?
Dolly song   (Holly Dolly)

5. Vilken låt beskriver ditt liv?
The memory remains   (Metallica)

6. Vilken låt passar bäst in på den du håller kär?
Stupis girls   (Pink)
Kul med tanke på att jag alltid ansett mig vara mannen i vårat förhållande ;)

7. Vad ska du göra för att lyckas i livet?
Schnappi das kleine krokodil   (Schnappi)

8. Vad är det bästa med dina vänner?
Party all the time   (Sharam)

9. Hur kommer denna natt att bli?
Champion   (Amy Diamond)

10. Vilken låt beskriver ditt utseende bäst?
Jag går upp och håller käften   (Coca Carola)
Haha! Tack för den :P

11. Vilken låt beskriver din personlighet bäst?
Farväl leguan   (Björn Rosenström)

12. Vilken låt beskriver dina föräldrar?
7milakliv   (Martin Stenmark)
Passande!

13. Vad kommer du att jobba med i framtiden?
Nollpop   (Björn Rosenström)
Stämmer bra om man ser kortsiktliogt... det är det enda min höst kommer bestå av :)

14. Vilken låt kommer att spelas på din begravning?
500 mil   (Mimikry)
Ja visst... den funkar :)

15. Hur är du i sängen?
Run to the hills   (Iron Maiden)
No comments!

16. Kommer du att få ett lyckligt liv?
La camisa negra   (Juanes)
Underbart... kunde inte bli bättre :(

17. Vilken låt beskriver din bästa vän?
Hailie's song   (Eminem)

18. Vad kommer att hända i helgen?
Campione 2000   (E-type)

19. Har du någon talang?
Goodbye my lover   (James Blunt)
Hur ska jag tolka det?

20. Hur var din skoltid?
Bussresan  (Coca Carola)

21. Hur kommer du att dö?
Superman   (Eminem)
Weeii...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback