Veterinärsamtal

XL ringde imorse. Han upprepade mest allt jag läste igår och bekräftade att jag inte kan göra någonting just nu...
Medicinen som inte finns i Sverige var det tydligen inga problem att beställa hem om den finns inom EU så han skulle kolla upp den närmare men var mycket skeptisk. 
Sen var det tack och hej och ring om du undrar något. Så var det med det. Ingen lindring för Winky och inget hopp för mig. Känns som om den här dagen inte kommer bli så produktiv. Går runt insvept i ett täcke och gör ingenting. Sitter här några minuter... går in i sovrummet och klappar Winky lite... går och sätter mig i soffan... sätter mig här igen... vandrar vandrar... 
Största ljusglimten just nu är Bu som kryper upp  mitt knä så fort jag sätter mig... Påminner mig om att det fortfarande finns 8 friska katter... att allt hopp ännu inte är ute...

Kommentarer
Postat av: Petra

Usch! Din stackare! Och stackars Winky!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback