Tentaplugg

Så här 2 dagar innan tentan kanske det är dax att börja titta lite i böckerna.
Det stora problemet är att jag känner det som om jag är färdig med det här nu och redan kastar längtansfulla blickar åt nästa kurs.
Kanske inte riktigt längtansfulla med tanke på schemat men jag har iaf gått vidare.
Sista tentan i geovetenskapskursen är hydrologitentan på torsdag och redan imorgon är det inskrivning på kemin borta på BMC.
Sen väntar 4 månaders råplugg...

Var på Lunde Q igår och kollade på kursboken. 1100 sidor och säkert en decimeter tjock... och hela den ska man ha sluttenta på... kul!

Nej nu sitter jag här och fördriver tiden igen :) förhalar pluggandet in i det sista... somom det inte är illa nog att jagspelar mars lives och pratar med mamma på msn samtidigt som jag läser...
Som tröst har jag gjort mig en riktigt god smoothie med kiwi, vindruvor och banan.

Kommentarer
Postat av: Mollyland

Lycka till på tentan!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback