rapport från gårdagen

Festen igår överträffade mina förväntningar rejält. God mat och mycket trevligt sällskap.

Gårdagen bästa:
Att jag stavat Minttu fel i ett halvår och blev rättad av någon som på sin höjd kan stava till BMW annars (inte fullt så illa kanske men ändå :P)... Min tröst var att resten av festfolket också trodde att Minttu stavades Mintuu när man frågade dem...
En snabb googling visar att fler lever i den tron :D Till och med tasteline stavar fel...


Kvällen till ära hade jag en ny mörkgrå topp/klänning från Gina Tricot med svarta (håll i er nu :P) leggings. Högklackat var kanske inte världens smartaste drag med tanke på det isigan underlaget men det gav G en chans att agera omtänksam stödjande pojkvän vilket inte händer så ofta annars.
Har vant mig vid nya jackan också. Den från Nelly. Är faktiskt riktigt nöjd med den även om den var mycket finare på bilderna än i verkligheten.

Polisfobiterapin går märkbart frammåt :) En av gårdagens gäster är halvvägs genom utbildningen och han är faktiskt en helt ok person. Nästan mer än ok om jag ska vara ärlig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback