Jobbmöte

Om ett par timmar ska jag infinna mig på jobbet för ett möte inför omläggningarna 1 feb. Mina två tidningsdistrikt kommer bytas ut och slås ihop vilket gör att mitt nya distrikt kommer ta ca 1½ timme längre och ge sådär en 600kr extra varje natt. Både skönt och lite jobbigt. Trivs verkligen med de distrikt jag har så jag hoppas verkligen att det nya blir lika bra eller bättre...

Är lite sugen på att chocka mina medarbetare lite. De är ju vana med det-är-natt-och-jag-bryr-mig-inte-varianten av mig.. dvs adidasbyxor, lagom hårig/skitig jacka/tröja, smutsiga men funktionella löparskor och en keps nertryckt över en obefintlig, på sin höjd bortsad, frisyr...

(när man talar om trollen... chefen ringde just. Ska jobba inatt. Inte jättekul med tanke på föreläsningar imorgon men det funkar. Ska försöka tjata mig till en bil hem efter mötet)

Men åter till ämnet. Har lust att chocka de gamla gubbarna lite. Byta ut min nattklädsel mot lite snyggare kläder. Funderar på högklackat, kjol och ganska mycket smink :) Vore så kul att se minen på tex chefen om jag kom intrippande så. Har ju jobbat här ute i snart 3 år så de tror säkert inte att jag äger andra kläder än leriga träningskläder :)
Ska iaf duscha nu och fundera lite mer över utstyrseln...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback