jasså ?

här kan man få veta vad som kännetecknar folk i ditt område
http://www.teleadress.se/htdocs/varatjanster/direktmarknadsforing/mosaic/index.jsp

inte för att jag känner igen mig i min gatas profil:

Typ: E17 Bantning och barnavård  (här hemma både bantas det och barnas det... NOT!)


Utmärkande drag

  • Medelålders (inte jag iaf)
  • Yrkesutbildade  (ja jo visst är jag det just nu men på god väg vidare)
  • Ensamstående Barnföräldrar   (nu är jag inte barnförälder ännu men inte kommer jag vara ensamstående då inte... )
  • Medelinkomsttagare  (tja kanske... men inte så länge till)
  • Större ny hyresrätt i medelstora städer  (större ny hyresrätt är ju ganska lätt att gissa sig till då det bara finns sådana på våran gata men medelstor stad var väl att ta i)
  • Barnfokuserade (nä inte just nu)
  • Förändringsbenägna kollektivister  (ok... med tanke på grannsamverkan på just våran gård så tror jag inte det bor en enda varken förändringsbenägen eller kollektivist)

Så... stereotypa antaganden stämmer sällan om någonsin... Glöm inte det...-.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback