hemmaplugg

När jag skulle åka in till dagens frågestund inför tentan var Winky betydligt sämre så beslutet att stanna hemma med henne var inte svårt att ta. Har suttit med henne i  sängen och pluggat lite samtidigt. Har hunnit läsa ut en av två böcker så det känns mycket bra inför imorgon.

Om ungefär en timme ska jag ändå in till stan och gå på inskrivningen på kemin.
Jag är så glad att det löste sig för oss. Vi var två som helt missat att man skulle söka kurser till nästa termin trots att man går program. Programansvarig påstår att han sa det första dagen men det kan inte vara sant för ingen i klassen visste det.
Nu hade vi iaf sån tur att det var gott om platser kvar på kemin så allt löste sig...

Dagens äventyr blir att hitta rätt på BMC. Ryktena säger att byggnaden har Europas största golvyta. Om det är sant eller inte låter jag vara osagt men stort som f*n är det iaf...

Imorgon efter tentan ska jag belöna mig med en badmintonmatch mot G innan jag ger mig på mästerprovet att släpa hem den lilla smidiga 2.5 kilos kemiboken från Lunde Q.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback